camden lock


idag har det regnat i london. men det har varit mysregn, och ljummet väder, och bara FINT så jag drog med pojken till camden. så här glad var jag då! ehehehehehehe.
jag har på mig massa trevliga saker. kängor, favoritväska, hallonröda vantar med sammetsrosetter på, strumpbyxor med hål i, och EN HELT UNDERBAR CAPE!!!! den har värsta fluffiga faux fur-kragen!! den är så himla len inuti! den har assnygga knäppningar!! i'm in love!
sen hade jag lite saker under också, som en rymdentröja och en fiskfjällskjol. fast det syns inte. men jag ville bara inte att ni skulle tro att jag var naken under!!! okej!!!

Kommentarer
Postat av: ida

men hej gazpachio!

låter som om du har de fint?

va har du för helgplaner?

2010-10-27 @ 20:30:28
URL: http://popparkatt.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0