he was a sailor boy, i said see you later boy


hängde med min pojke idag, det var trevligt. tänkte ni kanske ville se hur han ser ut, så langar den här bilden på honom och mig.
jag ba: "...hehehehehehe NÄ, SKOJA BA!!! ;)"

nej men ja. outfitta:
1. hatt, h&m
2. skinnjacka, primark
3. fingerlösa vantar, köpta för endast ett pund!!
4. midiklänning, asos
5. kängor, de från oxford street någonstans
6. läderväska som jag köpte av en gammal tant som lagade getost och bakade bröd, i en bod i en liten by vid namn getå i jämtland (haha ok man ba *gäsp* men det var typ supermysigt.)

sen åkte vi till oxford street, vi åt lunch på pret (<3) och shoppade billiga kläder. öööh råkade visst ändå handla för £80. alltså hur händer det här mig!!! men ändå värt för jag hittade the most amazing par skor NÅNSIN:

huuur freaking underbara!?!?!? både sammet och läder, de är hur sköna som helst att ha på och de kostade £20. mm, tycker att man kan kalla det ett fynd. (ps här ser man också min fina heltäckningsmatta. sexig va?)
köpte även en massa produkter från soap & glory, alltså allting därifrån funkar så jävla bra!! eller jag har provat deras ansiktsscrub och alltså, man får babyrumpa i ansiktet. (alltså på ett bra sätt.) blir så jävla len!! den är verkligeeennnn värd de £8 de tar för den på boots. azzåååå man ba är med i intresseklubben, & så skriver man anteckningarna.

ps!!! får typ ångestattack om jag inte skriver att jag inte ska ha skorna med bara ben. alltså bara så ni vet!!! okej??? mvh /ocd-tjejen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Måste först säga apsnygga skor på andra bilden och för det andra, har likadan hatt som dig:)

Ja, min Iphone då...har ju som sagt ägt den i mindre än ett dygn men hittills känns det bra förutom att jag blir nervös när det ringer och att jag skriver ganska mycket fel på sms. Skönt att slippa min gamla Sony från typ 2001 i alla fall :)

2010-10-14 @ 10:15:51
URL: http://hannaelinalof.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh, fint!

Och jaaaa, tack, jag vill och jag ska, förhoppningsvis, om jag vågar. Men åh, det hade varit så fint och flytta till London! Nu har jag dig som inspiration också! Flyttade du själv eller med en kompis? Saknar man inte alla jättejätte mycket?

Kram fina!

2010-10-14 @ 16:03:14
URL: http://killamangiro.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0